Fredag

Hej och hå!

Fredag idag dåra, skolan va ok fast ja kände att jag blev rätt mobbad... hahahah! Men de e luuuugnt!
Åt sallad till lunch och den e så galet god att jag nästan vill ta livet av mig! Okej inte riktigt men ni förstår!

Idag vill jag på fest, inte på krogen! Orkar inte krogen, har tröttnat på krogen och de få kronor jag äger räcker inte till att ha kul på krogen.
Och jag gillar hemmafest....

Imorgon ska vi iallafall fira Ellen med middag och såntdär skojjs... sen krogen *tar livet av mig* sen efterfest hos Andreas och Adde!
Och jag ska sitta och skära mig på krogen för fyfan jag orkar inte!

Aja, ska försöka styra upp ngt till ikväll... sätter en tia att ja hamnar på krogen-.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0