Godmorgon

Klockan är ett, det här är ekot...........
naaaaaaat

Höhöhö de va kul.... inte!

Nejmen idag ska jag ner till stallet och klappa på massa söta ponnysar och rida Charlottan, typ:) Sen ska jag skynda mig hem och göra mig iordning och troligtvist dra mig iväg till min syster för lite chillkrök?!
Funderar på att dra ner till stallet lite tidigare idag och kolla på de små barnen när de hoppar och käka lite lunch innan ridningen börjar?!
Men vi får se hure blir me den grejjen (Y)

ciaaaaaaoooooooo

Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



omg jag tror jag dör X'D

2009-09-09 @ 16:13:26
URL: http://kaeck.blogg.se/
Postat av: Ellen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



omg jag tror jag dör X'D

2009-09-09 @ 16:13:29
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0