Hur var det nu med uppdateringen?

Ja de kan man undra tycker jag! men konstigast av allt är att statestiken e alltid mycket högre då jag uppdaterar dåligt och lägre när jag uppdaterar mer?! Varför?!

Aja, i onsdags så vart det krogen. Började med att föra på nivå och drog sen in till klubb onsdag där jag blev hatad!!! mer behöver jag inte säga...
Efter de drog vi alla hem till Can och sov en jäkla massa i hans lilla etta...

I torsdags så åt vi på max innan vi drog till skolan och sen gick jag hem och skulle sova ngn timme men de gjorde jag inte utan jag drog mig ner till stallet istället.

Idag har jag varit i skolan, fått massa böcker och en inloggning och börjat på tyska steg1. Och MatteB faktiskt....

kul inlägg.... verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0