LYCKANS DAG!

SHUUUUULLLLAHEEEEEEEEEEEEEJJJJ!
Idag har hitills varit en bra dag! Vaknade först och insåg att jag hade försovit mig eftersomatt jag skulle åka till löfströms gymnasiet idag för att försöka fixa en plats.
Men då smsar min kompis Sabina och säger att hon redan pratat med dom och några sekunder senare ringer dom från skolan :D mahaha! Fast min mobil dog så Sabina ska ge dom mitt hemnummer istället...

Sen några minuter efter det så ringer dom från ett jobb som jag vill ha och de har ringt förut men då hade min mobil också dött... så idag ringde dom och jag ska på informationgrejj och arbetsintervju på onsdag! SKTIBRA!

Sen så fick jag också sms från polisen och det är dags för mig att hämta mitt leg, DETTA BETYDER UUUUUUUUTGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG!

Jag mår bra idag!!! MIHIHI
PUUUUUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0