Moulin Rouge


Sitter just nu och tittar på en så otroligt bra film som jag bara råälskar!!
Moulin Rouge
Fyfan vad jag älskar den! hahaha!!

Menmen, dagen var lugn. Började med att äta lunch med klasskompis Sara och vi åt friterad kyckling med ris och fick en så vidrig sås till! Hahaha fyfan!

Sen så vare mentorstid och projektarbete i skolan... kul... jag fick också veta att jag ännu en gång måste byta mentorsgrupp! Aldrig kan någon bestämma sig.

Drog mig sen hem och böt om och segade lite innan jag drog ner till stallet igen och red på Linnea. Det var otroligt jobbig för hon är så galet svår att jag bara vet inte vad!!! Menmen, man ska inte klaga!

Nu sitter jag som sagt och kollar på Moulin Rouge med en kopp kaffe och ska väll snart krypa ner i sängen, hehe.

Vi hörs people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0