Uppdatering:)

Nu har jag kommit hem från Danne. Har varit där sen i torsdags.

I torsdags så tog vi bussen ner till konsum och köpte chips och läsk, muuuumsii. Sen på kvällen kom Max över och vi kollade på film :) treeeeeevligttrevligt!

Iallafall, sen i fredags åkte jag snabbt till stallet och sålde mitt bett till Nathalie :) Sen tillbaka till Danne och åt middag.
På kvällen kollade vi på en skräckfilm... första läskiga scenen började jag gråta! HAHAHAHA *modig* värst av allt va att ja faktiskt redan hade sett filmen, hahahahahaha! Bra Miranda!

I lördags så kom Dannes släktingar över och åt påsklunch och hade de trevligt. Efterrätten var awesome! AAAAAAASGOD! hihi. Sen när de åkt så kollade vi på uppföljaren av skräckfilmen vi såg på fredan. Den var inte lika läskig, men obehaglig och med världens sämsta slut faktiskt.
Efter den filmen såg vi en annan skräckfilm som var jävligt obehaglig och efter de såg vi klart Family Guy filmen... kul information.

Idag vaknade vi typ vid halv ett och ja va heldöd... vi åt lite lunch och sen fikade vi lite av de från gårdagen (a) mums! Sen kom Dannes pojkvänner (hahahahahha) för de ska stänga in sig i källaren och äta godis och dricka äcklig energidryck och pilla på sina datorer....... låter kul?!

Nej nu ska jag äta något *matvrak* och sen... göra nått hehehehe
ciaooo

Kommentarer
Postat av: bella

Vad var det för filmer då?

2010-04-05 @ 10:26:26
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0