lista

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA





Om din pojk-/flickvän:
Du är tillsammans med?-
Daniel :)
Hur gammal är han/hon?- 19
När fyller han/hon år?- 26juni :)
Vart bor han/hon?- älta
Vad heter gatan?- klisätravägen
Ögonfärg?- bruna
Har han/hon piercat sig någon gång?- ögonbrynet men den har han inte kvar :P
Har han/hon druckit?- yes:)
Han han/hon rökt?- aa...
Vad har han/hon för färg på rummet?- blåååå
Har han/hon några syskon?- ja:)
Om ja, vad heter dom?- AnnSofie
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon?- tatuera sig, köpa en dator, tv, säng och säkert massa mer
Har han/hon någon fobi?- nä inte va ja vet? :o
Är han/hon beroende av något då?- han har precis slutat snusa?!
Är han/hon envis?- envisare än mig tror ja inte iaf :P eller aknske?!
Vad gör han/hon på helgerna?- ÄR MED MIG! höhöhö
Beskriv honom/henne med två ord?- Min Älskling
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma?- Ja de skulle han :D



Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne?-
För att han är rik... HAHAHAHAHHA skojja! För ja älskar honom :D
Föll du för honom/henne direrkt?- typ nästan:)
Du älskar honom/henne?- Ja :D mest!
Du har slagit honom/henne?- hahahahahhaa på hakan ett antal gånger! Av misstag!
Du har roligt med honom/henne?- alltid:)
Du skulle kunna bo med honom/henne?- Gör jag typ :P
Du vet någonting om honom/henne?- aa?
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne?- aa :D haha
Säg ett ord du känner för honom/henne?- kärlek? va gay dehär låter :P
Vad är det finaste han/hon sagt till dig?- massa :):):):)
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende?- allt :D
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne?- ja:D
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar?- nä litar på honom :D

Om er:
Hur träffades ni första gången?-
HAHAHA på the bridge, han och hans kompisar ville va med på bild så ja klämde ner mig imellan dom och tog en bild som sen hamnade på facebook och som sen lyckades få alla taggade :D så ...
Bor ni långt ifrån varandra?- ganska :P
När blev ni tillsammans?-  7/2-10
Hur länge har ni då varit tillsammans?-  5månader :)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?- inte så länge :P
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans?- skräck o__o
Har ni sovit över hos varandra?- hahahahhaahhahahaha aaa
Har ni bråkat någongång?-  ne
Vem håller fjärrkontrollen?- han
Vad har ni gemensamt?- mjo
Har ni samma åsikter om saker?- typ
Planerar ni framtiden ihop?- vi vill åka utomlands??
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?- två veckor!
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra?- Ja, varje dag :)
Hur länge kommer ni vara tillsammans?- alltid hoppas ja :'o

Sista frågan:
Gillar du honom/henne?-
Jag älskar honom <3


Kommentarer
Postat av: asplund

...sluta vara så kära, jag blir avis :(

2010-07-14 @ 15:32:50
Postat av: Kira

men typ... hahah

2010-08-03 @ 12:01:43
URL: http://kiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0