Hejhopp!

I onsdags drog jag och min syster ut och tog några öl. Bara tog de lugnt och drack lite :) Senare kom Danne också som hade vart på bio me några kompisar och sen när de stängde åkte jag och Danne hem till mig och sov.

I torsdags fick jag skjuts hem till Becca med min kusin Fanny. Vi färgade och klippte mitt hår :D Färgen e inte nice, men håret blev bra :)
Efter de åkte jag hem till Danne. :)

I fredags åkte jag hem lite snabbt och hämtade kläder sen åkte jag tillbaka till Danne och vi åkte och hyrde film och köpte chips och läsk. Filmen va ganska så jätteseg... menmen.

Idag
åkte jag hem vid halv fem för Danne skulle åka på 18årsfirande. Så nu sitter jag här hemma och ska snart duscha och sen äta. Intressant....

bilder.

outfit i onsdags


en dålig bild på min nya frisyr :P lägger upp en bättre senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0