Lite uppdatering :)

I fredags vaknade jag klockan 7 och gjorde mig iordning, duschade och sånt och sen åkte jag till gullmarsplan och mötte min syster Rebecca och köpte ett sommarlovskort. Ett gult.
Sen åkte vi runt i massa affärer och letade efter en klänning som jag ville ha, men ingenstans fanns den i min storlek så ja köpte en annan som faktiskt var mycket finare. LOOOVE IT (den ja la ut bild på)

Ellen på hennes utspringSen mötte jag upp My och hon köpte presenter. Sen mötte vi upp Lakey och Emelie och åkte till Enskedegård för att gå på Ellens utspring :'D man blev ju typ tårögd.

Sen åkte vi flak och de va lite smågalet! Men kul :D haha de va nåra som hälde två hinkar vatten över vårt flak när vi åkte under en bro :o hahahahahha!

Iaf, efter flakåkande så vare hem och duscha, sen snabbt till Ellen och fixa mig iordning och samtidigt gå på hennes mottagning och äta och vara social.

Sen tog jag mig till älta för att gå på min älsklings mottagning! Han var så fint uppklädd :'D och han fick asfina presenter!!!!
Vi blev kvar i älta hela kvällen och de va otrorligt skönt.
En oförglömlig kväll:) hehe

Morgonen efter åkte jag hem och bytte om för att sen gå på min kusin Lukes mottagning.
Jag var galet seg och drog hem ganska tidigt.

I söndags väntade jag bara hela dagen på att Danne skulle komma hem, sen åkte jag hem till honom igen. Vi kollade på film och hade mysigt :)

Idag har jag och Danne vart tillsammans i fyra månader :D wiiiieeeee!!! Men vi har inte firat de :( för ja va tvungen att åka till stallet och hoppa Vitsippa. Men de va väll... kul...? Gick okej!

Nu ska ja käka lite, sen ta ett bad och sen soooova!
Skola imorogn
CIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0