17/3-10

Först och främst hade jag väldigt trevlgit hos Danne igår, vi tittade på TV åt god soppa och sen goda pannkakor. Jag som var dödstrött efter en dålignattsömns somnade först i soffan innan vi bestämde oss för att gå och lägga oss.

Imorse gjorde Danne kaffe åt oss och en varsin macka, ja va dödstrött även fast jag redan var sen till skolan.
Jag åkte från älta till skolan strax innan tolv och var i skolan vid ett typ. Vi kollade på nån uuurtråkig film först, sen ahde vi lite rast och sen kollade vi på en lite bättre film iaf som handlade om Michael Jordan och efter de slutade vi.

Nu har jag precis kommit hem och är typ uuutsvulten! Har ju inte ätit någon lunch idag.

Ska göra lite mat åt mig nu och bråka med Bossekatt, hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0