DÅLIG uppdatering..

=jag har vart hos Danne.

Hehe, ja jag uppdaterar ju aldrig när jag e hos honom. Orkar inte göra de!


Okej, i torsdags uppdaterade jag sist så de va ett tag sen, hehe.

I fredags så var jag ju som sagt på bio med min kära bror
, vi såg som sagt Draktränaren i 3D sen åkte jag hem och tog en powernap för ja hade ont i huvet. Sen åt jag middag hemma och efter de skjutsade pappa mig till Danne.
Där typ var ja helt död och hade ont i huvet och ont i typ ... revbenen? Typ... aja skitsamnma!

I lördags åkte jag hem nångång på dagen.. Danne skulle på middag hos sin kompis och sen dra ut så jag satt hemma och funderade på om jag också skulle försöka ta mig ut och ha lite skojj. Visade sig att en del av mina kära flickor skulle ut så jag bestämde mig för att haka på dom.
Jag var aaastaaggad!!! ...tills jag fick veta att vi skulle till.... the bridge.............. -.-' oooooomg! Inte okej!
Drog dit iaf, köpte inte så mkt, men efter ett tag så blev ja på danshumör i varjefall. Jag blev typ våldtagen på dansgolvet, folk som drog i armar och tog tag om mig runt om och hela skiten! Asirriterande!
När de stängde så åkte jag och mötte Danne och Max vid slussen och åkte hem till Danne och sov hos han.

I söndags vaknade jag ett tag efter Danne och ja hade sovit jättekonstigt så ja hade aaaaaasooont i nacken och bakhuvet.
Aja, chillade typ hela dagen. På kvällen lagade Danne middag, blev asgott:) och sen kollade ja, han, hans syster och mamma på en jättebra dokumentär om små barn i typ 7-12årsåldern som inte kunde gå i vanliga skolor för dom var så bråkiga och den dokumentären var faktiskt riktigt bra.
Jag och Danne somnade för en gångs skull ganska tidigt, haha.

Imorse var jag ganska pigg när vi vaknade, vi åt frukost och kollade på tv innan vi åkte. Mötte Dannes kompis Fabbe påvägen.

Nu är jag hemma... och detta inlägg blev galet lååångt.. hehe

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Kom in på min blogg och ge mig tips angående den. Skulle vara jätte rart av dig, och du skulle kunna lämna en kommentar om du vet någon/några som gör fina headers :)

Tack på förhand!

2010-03-29 @ 16:56:45
URL: http://jennfs.blogg.se/
Postat av: Ellen

Orka att han typ är kock :O haha

2010-03-29 @ 18:06:02
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0