FaCEBooKgrupper <3<3<3

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAREEEEE

- Vi som kommer dricka mer Alkohol än vatten sommaren 2010 (
- Vi som ser dåligt när vi blundar
- Vi som glömmer avståndet mellan vagn och plattform när vi stiger av
- Jag har en överfull garderob men inget att ta på mig....,
- Hur fan kan jag vara så törstig? Jag som drack så mycket igår!
- ibland får jag lust att tränaMen då chillar jag i soffan till de går över
- En bakfylla är roligare än Petra Mede
- Vi som är 3m långa, väger 200kg muskler och känner maffian.
- 5 IG är fler än 4 MVG !
- finns inte öl i himlen kommer inte jag :)
- How do you spell superettan? B-A-J-E-N
- Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
- vi som aldrig druckit alkohol
- vi som tycker det är jobbigt att få en älg i huvudet
- DONT DRINK AND SMSA
- I hate it when i go to a party and someone is wearing the same turban as me.

Kommentarer
Postat av: jasmina

HAHAHA! Ja dom är så jävla sköna xD

Jag är medlem i minst 150 grupper. Dom är för bra för att man ska kunna låta bli:p

2010-03-30 @ 12:06:00
URL: http://sheinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0