Frukost klockan 14.53... (y)

Heheheheheheh!

Just nu sitter jag och äter frukost... hehe! Gjorde två mackor och kaffe och pressade faktiskt egen apelsinjuice eller hur de stavas :P

Mumsi, lyssnar på Tokio Hotel och bara tar de lugnt!

Om ett tag ska ja hämta min mobil från min kusin som jag glömde hos henne igår och sen ska jag bege mig till stallet för att rida söt påni/hest! :D skojjskojj!

Designen e inte klar tror ja... men den e iaf inte så stökig som ja trodde den kunde vart fortfarande xD hahaha de e ju bra 8)

Aja, pallante skriva mer, vi hörs
ciao


Kommentarer
Postat av: sophie

du stavade apelsinjuice ratt min inte pressade ;)

luv ya x

2010-03-08 @ 21:00:54
Postat av: Miranda

hahahhha fandå! rättar de nu ;D hihi

saknar dig syster<3

2010-03-08 @ 21:54:41
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0