Galna pånihestar!


Ja barn. Idag drog jag till stallet för att rida söta BigBen.
Vi har ju precis fått nytt underlag i stallet så några av hästarna och ponnysrna har inte gått sen förra lördagen men några reds lite igår (inte BigBen)

Amanda som red Dragonite fick leda runt en bockande fyraåring redan innan lektionen, han var pigg!!! De andra var också på tårna.
När vi skrittade fram drog Dragge dirr mot BigBen och Charlotte dampade och BigBen flippade också! hahaha! Resten av lektionen var okej, Petter brallade i galoppen och Tina småstudsade lite dåochdå, annars skötte vi oss riktigt bra och ingen trillade av.

BigBen var riktigt duktig, väldigt stark men lyssnade hyffsat fint ändå och slappnade av imellanåt. Finfina ponnyn!

Efter lektionen mockade faktiskt jag och Sophia ridhuset fint och sen tog jag sällskap av Amanda hem.

Nu har ätit middag, planerat flytten av mitt rum (som har blivit försenad) och tagit en kopp kaffe som jag ska dricka innan jag hoppar in i dushcen närsomhelst.


Imorgon blir de skola och en massa saker att reda ut (y)

Vi hörs
ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0