Godmorgon!

Uppe med tuppen!!
nästan iaf...

Inatt har jag sovit förjävla dåligt alltså! Haha, har frysit och vridigt och vänt på mig hela natten. Sen var ja jättehungrig och jättetrött samtidigt och ja kände mig typ som en som vart ute i typ ett snöoväder i flera dagar och typ hittat en liten kojja att gömma sig i på natten!
eh... intressant!


Anyway, ska snart gå och äta lunch med Maja innan jag drar till skolan för mentorstid och sen en lektion... ja tror min mentor älskar mig....... eller?
Jag och Majsen ska iaf äta på max, FYFAN VA GOTT! Och bäst av allt, man får kaffe efter, mumsiiii!

Efter skolan ska ja väll åka hem och ta en powernap?! Sen ska jag åka och möta Danne vid slussen och åka hem till honom och sova där inatt :) mihihi myyysiiiiiiigt!

Aja, ska tårka håret nu!


peeeeeeeeace!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack själv! Haft en bra dag?

2010-03-16 @ 18:34:13
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: marre

fin header!



Jag flyttar snart till soliga Alanya och ska jobbar som bartender och dansare. Skulle det vara kul att läsa om mina "slitsamma", varma dagar och fartfyllda partynätter? :)

2010-03-16 @ 21:20:13
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0