Hemma

Nu har ja kommit hem igen.
Igår åkte jag som sagt till Danne. Han var typ astrött och bakis så vi sov middag, hehe inte mig emot ja sover typ alltid middag haha!
Vi åt jättegod middag sen iaf, massa friterat för att hans syster fyllde år och fick välja mat:D Var supergott!
Sen kollade vi lite på TV och ja typ dog av sömnbrist! hehe eller? Trött var jag iaf så vi gick och la oss.

Imorse hade jag glömt ställa väckarklocka så kom inte till skolan *dumdum* jag och Danne drack kaffe och åt lite frukost, sen kolla vi lite på TV och sen ladda han ner några avsnitt från nnågra serier han skulle se:P
Juste, Danne snaggade sig idag O_O ja skulle hjälpa han men han gjode allt utom typ ett hårstrå själv, höhöh ja våga inte! Men de blev asfint :)

Gud så intressant, itnesant!? höhöhö

Nej nu har jag precis ätit våfflor och ska snart hoppa in i duschen för att tvätta håret! hehe
vi hööörs
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0