KAN INTE SOVA!

ALLTSÅ JA KOMMER FÅ ETT UTBROTT!
Jag har haft sämsta, tråkigaste och jobbigaste kvällen på hur länge som helst och jag kan verkligen inte sova! Jag vill bara skrika, gråta, slå sönder saker och bara lägga mig ner och försvinna!
Mitt humör är verkligen i botten, jag orkar inte! HATAR att vara så här!

Nu blir min blogg fett emo igen som förut, men vafan ja bryr mig inte!

Är förbannad, arg, lessen...
aa mest lessen, vill gråta...
jättemycket!
Men de kommer inga tårar! tar tårarna också slut?
Så som allt annat?

De känns som någonting håller i mig så förbannat hårt, hindrar mig från allt jag vill.
Drar mig längre ner igen... 
Tillbaka där de var som värst, tillbaka till saker som jag lyckats komma ifrån, tillbaka ner i något mörkt och förjävla jobbigt.
Jag orkar inte, jag vill inte, jag kan inte
Det tar slut, de vet jag, nångång tar det slut... men frågan är
hur länge orkar man vänta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0