Måndag

Alla älskar vi måndagar............................. eller?

Vaknade hos Danne trött som ett jävla as! Trodde för ett ögonblick att jag var död! Hade inte förvånat mig efter skräckfilmerna vi såg igår... jag som är så jävla lättskrämd lär inte kunna sova på ett par veckor nu-.-'

Iallafall, igår åt vi jättegod middag och ja "hjälpte till" hehehehe.... ja rev ost typ(y) sen stod ja mest bara och kollade på...hahaha så jävla duktig. Men iallafall, så gick proppen när Danne och hans mamma lagade mat och ja tittade på, ja typ dog... mörker är inte min grej lixom!

Menmen, skitsamma, vi åt lax och risotto och ja och Danne åt kyckling också... viktigt! De var asgott varjefall.

Efter middagen satte jag och Danne igång filmen [Rec] (den första) och fyfaaaaaaaan va läskig den var! Jag ville typ ta livet av mig av skräck!

eh aa hitta ingen trailer me text... eller orkade inte leta hahahah

Efter det så satte vi igång tvåan direkt för att lixom se hur allt slutade så man lixom kunde va lugn
Men de va ingen bra ide... fyfan va rädd jag var!

Inatt sov jag sämst
! Vaknade typ 489284023gånger och trodde ja skulle bli uppäten typ!
Därav anledningen till att jag vart skittrött!

Men blev ganska glad för solen sken så fint när ja åkte från Danne vid halv tolv:D 
fast... nu saknar ja honom :(
aja, de här inlägget blev lite som de blev.., HHAHAH
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0