Rubrik

Hehe

Asså idag så bestämde då min pappa och mamma att jag inte får ha kvar mitt rum hemma, just för att jag typ aldrig är hemma, sover hos Danne som minst 3gånger i veckan liksom haha.
Så nu ska jag få vääärldens minsta rum... menmen, får måla om iaf och ja som sagt, ja e typ aldrig hemma!

Imorgon ska jag och min lillebror gå på bio:) Jag ska gå och hämta honom direkt efter skolan och så åker vi in till stan och kollar på Draktränaren i 3D. De ska bli väldigt kul och han ville verkligen se den med mig.
Vi resarverade biljetterna idag så vi fick hyffsat bra platser på sergels biograf:)

Sen ska jag tömma mitt rum på kläder typ nu ikväll/imorgon så att jag kan måla om mitt nya rum på lördag och ställa in möblerna där redan på söndag... får hoppas ja hinner ;)

Menmen, ska börja nu med kläderna direkt:)
Vi hörs imorgon
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0