uppdatering=bra.... eller?

Hehe... ja då va de ett tag sen som ja uppdaterade! ahhaha Lovet har börjat och ja mår sådär lagom bra:)

Hela helgen var jag hos Danne. Var med och köpte nya fiskar till hans akvarium och var med och firade hans mammas födelsedag så fick träffa en massa av hans släktingar! De var treeeevligt, trevligt.

I söndags var jag också hemma hos min syster och åt middag.

I måndags var det ridning, jag fick rida Bianca och det gick faktiskt bra, är väldigt nöjd med den lektionen och det var riktigt kul.
Senare på kvällen kom Danne och åt middag här och så kollade vi på SvampbobFyrkant! HAHA:''D och så sov han här.

I tisdags så gick vi och handlade lunch åt oss och åt min lillebror. Mcdonalds blev de och de va mumsimumsiii. Efter att fixat oss klart så styrde vi stegen mot nivå och satte oss där för att föra lite och möttes upp av Sabina, Rebecca, Issa, My och lite senare också Ellen. Trevligt trevligt.

Vi åkte in mot gärdet vid sex för att hämta ut biljetter till KRYSSNINGEN!
 HIHIHI OM JA VAR TAGGAD.

Kryssningen var rolig, ja va lite småseg men iaf. Fick med mig 22öl hem haha nice! men nu e ja trött och ska ta en PowerNap!

skriver mer sen om kryssningen och har förhoppningsvis fått lite bilder av Ellen då ;)

ciaooo

Kommentarer
Postat av: Elin Mattsson

Fin blogg :) ~

2010-03-03 @ 21:52:27
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0