...(y) kuljul

Eeehhhh.., ja e aaaaptrött! ja...

Okej, som många gånger förut har min uppdatering varit åt helvete... sorry! Men anyway...

I fredags drog jag och Majabaja på fest i fruängen med Dogge :) trevligt trevligt. De var så sjukt mkt folk så de tog typ evigheter att ens komma in i huset! haha! Men de var trevligt.
Nångång vid...? Halv tre? Eller? Eh, ja vet inte, nångång iaf- så åkte vi hemåt och ahde ganska roligt påvägen... kul.

På lördagen vaknade jag, duschade och fixade mig ganska snabbt och åkte hem till Danne. Han lagade jättegod pasta med kycklingsås och fetaost till! MUMS!
Vi har vart tillsammans i en månad nu och bestämde oss för att gå på bio och se Alice i underlandet. Den var riktigt bra :D önskar ja hade sett den i 3d bara men iaf:)

Efter filmen åkte vi hem och kollade på Secret window, sen sov vi gott och ja vaknade lite försent idag då ja skulle vart hos min kusin klockan 3 för att fira hennes födelsedag men var inte där försen halv fem! hahahahah menmen, kladdkakan va go!

Nu sitter jag och väntar på middag 8D är galet hungrig!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0