Helgen

HELLOOO!

Helgen var lugn som vanligt, hade ju tänkt dra på hemmafest igår men de blev inte av för alla bangade (y) Skönt det.
Jag, Danne, Max och Hatem drog ner till vattnet. Vi gjorde en eld och drack lite öl, åt godis och pojkarna fiskade :) i några sekunder iaf :P hahaha. Danne fick två fiskar de andra fick inget.
Jag fick myggbett!!!! Inte okej!

Iaf, sen kom vi hem nångång på natten och gjorde te och mös ner oss i soffan och kollade på en film innan vi gick och la oss.

Idag var de meningen att ja skulle åka hem tidigt... så blev det inte, vi kollade på världens bästa program x'D jersey shore! hahahah underbart!



:o



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hatem hahahhahahahaha. Det va kul.



Omg jag äääälskar Jersey Shore. (Nej jag kommenterar inte så mycket..)

2010-05-31 @ 19:50:03
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0