lalalala

I lördags åkte jag till Danne dåra och vi gick på promenad och delade ut massa inbjudningar till hans studentmottagning.

<3 hihi

inbjudningarna
<3

Sen drog vi ut dåra :)

Mötte Sabina, My, Boel och Lisa, myyycket trevligt! Men trodde Ellen skulle me dom ut så blev lite emo när de visade sig att hon hade bangat :(
Jag och Danne drog ganska tidigt eftersomatt vi skulle åka till tierp tidigt morgonen efter för att fira min pappas födelsedag.

Klockan nio åkte vi från älta ända till upplands väsby. Efter 1timma och 16minuter var vi framme där och fick vänta 30minuterupptåget som skulle ta oss hela vägen till tierp, Danne sov som en stock...
Väl framme promenerade vi hem till min farmor och någon minut senare var mina föräldrar och min bror där också.

Vi åt skinkochbroccolipaj och drack kaffe och åt kakor. Jag fick träffa min farmors mamma också som jag inte träffat på aslänge, hon blir 98år i november :o

Sen åkte vi förbi vårt landställe och visade Danne runt och sen en snabbis förbi farmors landställe också och sen hem. 

Pappa skjutsade oss till älta och jag och Danne tog en powernap och sen vart det middag och sen kolla vi på film och sen sov vi... haha fett gay ja skrev, skitsamma.

Nu har jag kommit hem för ett litet tag sen, ska ner till stallet om ett litet tag och rida pånihest! :D kuul

ciaoo

Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : taack så jättemycket (:

2010-05-17 @ 19:15:35
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hejsan! Allt bra? =)

2010-05-17 @ 22:10:36
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0