Tiiiisdag

SHooosan!

Idag var jag i skolan, de va gaaaaalet! 

Det började med lunch på bästa Dellan med bästa kycklingsalladen! MUMSIII och jag vet att ja typ skrivit om den massa gånger så idag tog jag faktiskt en bild.
TITTA SÅ GOOOTTT

De var iaf jag och Maja först för de andra var så sega. Så vi beställde mat först och sen kom Fanny, Sara och Jennifer. Sara hade glömt sitt matkort. hahahaha!

Iaf när vi ätit upp drog vi tillbaka till skolan för mentorstid och jag fick veta att ja ska träffa rektorn på måndag i nått möte för att se om vi kan komma på nått bra sett att plugga upp alla ämnena :P 

Ja, efter de gick vi till löthallen där alla barn skulle springa lite. Vi andra som inte hade ombyte satt och kollade på och sen efter lektionen så betedde sig några idioter, just som idioter
Slutade med att Fanny flippade och de va nästan kul att se de "tuffa pojkarna" huka ihop sig så fega som de egentligen är! HA!

Nej nu ska jag lägga mig ner ett tag, har så galet ont i huvudet!!!


Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv; Tack så jätte mkt ^^ Fin blogg du har!

2010-05-18 @ 18:51:08
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0