Uppdatering....!

Ja hatar att jag typ alltid skriver en sån rubrik!? Whatever!

I onsdags
så kom Danne "hem till mig" ... eh till Beccas lägenhet dåra haha! Han lagade god mat åt mig och Fanny och sen drog Fanny till uppsala och jag och Danne mös ner oss i soffan och kollade på Upp. Jag hade faktiskt inte sett den :o Knaaas! Den var bra :)

I torsdags vaknade jag tidigt och gick upp och duschade, sen gjorde vi (danne) gröt till frukost! SÅ JÄKLA GOTT! Jag älskar gröt (a)
Sen åkte vi hem till Danne och typ tog de lugnt. Han laddade ner Guds stad och den var ganska hemsk men riktigt ba tycker jag!

Nu idag så ahr jag precis kommit hem och gosat och matat Bossekatt. Snart ska jag åka hem till Becca och hämta mina grejjer och sånt för imorgon kommer hon hem.

Imorgon ska jag antadligen gå ut :) typ en miljondriljonsiljon år sen nu?!
Och på söndag
åker jag och Danne upp till landet en snabbis och firar min pappas födelsedag. Typ ännu mer miljonerdriljonersiljoner år sen som ja va på landet.. hahaha!

Iallafall.., ikväll har jag inga planer, ska väll abra ta de lugnt, är galet sugen på pizza... men vet inte om min ekonomi klarar de me tanke på att ja ska ut imorgon :o

Skitsamma, vi hörs
CIaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0