Här är jag!

Hur såg det då ut när jag lämnade den här bloggen bakom mig? Jag var 19 år fyllda och jag och Daniel hade varit tillsammans ett tag. GULLIGULL! Jag bodde princip hemma hos honom hela sommaren och i September 2010 flyttade vi tillsammans med hans kompis in i en villa på Lidingö!
Här har ni oss på Daniels 19årsdag!
 
Nu har vi kommit långt i livet måste jag säga. Vi bodde på Lidingö i ca två år och sen flyttade vi till vår nya lägenhet i Tensta tillsammans. Här har vi bott i snart 3 år. 
  Förra sommaren friade han till mig och nästa sommar ska vi gifta oss, den ni? TRODDE NI DET NÄR NI LÄSTE BLOGGEN 2010??????? (för det är säkert samma personer som hittat tillbaks... hahahahha).
 
 
 
Vi i Cypern i sommras. HUNGRIGA som vanligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0