ännu en måndag :P

jaa... måndag igen! idag på naturkunskapen så såg vi en äcklig film BLÄÄ!
till lunch blev de pasta och köttbullar, eller fallafel för mig som e halft "skolvegitarian" :P och de va megagott men itne så mättande xD
sen hade jag AV Deo och Linn extrasvenska ^^ fick sluta tidigare :D
sen ville ingen åka till stan men då sa ja att ja tänkte åka själv men duktig Deo ångrade sig och följde me^^
JAG KÖPTE DVDn :'D


sen köpte ja nya strumpbyxor och en plupp till min piercing så ja ska ändra nu ^^ mihi!
Deo köpte dreads ;) nicenicenice!
Aja... ska göra en macka för ja e sviiinhuuungriiig!
hörs senare :D


Kommentarer
Postat av: Joss

Vilken färg är Andreas dreads?

2008-12-08 @ 21:19:21
URL: http://strahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0