Dagens Outfit

18/12tryck på för större bild:)
idag så hade jag på mig
jacka från H&M
koftan fick jag i julklapp av syster förra året :)
jeansen från Tiger Of Sweden
stövlar från DinSko
väska från Accent
(de som inte syns)
en långärmad vit tröjja från Lacoste
svart topp från BikBok

måste bara påpeka att de e ett helvete att försöka låna datorn här hemma :O alla vill ha den precis hela tiden och eftersomatt mitt internett fortfarande inte funkar så kanske de blir seg uppdatering ett tag framöver?! men ska försöka uppdatera så mkt som möjligt

Imorgon kanske jag åker till landet och hälsar på farmor och skaffar en julgran:D men stannar bara en natt eftersomatt de e ridning på söndag igen ^^
menmen... får se om jag orkar följa me upp annars kanske jag stannar hemma iallafall :)
ska bara hitta en låt att ladda upp som dagens låt sen ska ja nog börja gå och lägga mig;)
så godnatt, sov gott, dröm sött så hörs vi tomorrow :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0