Godnatt

jag e trött faktiskt O_O ska gå och lägga mig:D men titta på film(A) höhöhö
min kamera e trasig *tar livet av mig*
och jag e pissnödig! Min katt ligger på min kudde,
känner att jag behöver tvätta kläder snart igen -.-'
Jag är godissugen
har inte druckigt ngt kaffe ikväll
jag har ont i mina tår sen igår då jag hade på mig skor som hatar mina tår .___.
Jag tänker raka av mig mitt hår för de e fult och äckligt och ger mig komplex!
jag får komplex av hela mig
känner att dehär inlägget är mer än onödigt
aja^^
GODNATT!


De här säger dom
kvinnan?! frågar typ om en del ur låten Beichte där Bill sjunger "und dann hab ich meinem Bruder die Freundin ausgespannt" betyder typ någt "och då stal jag min brors flickvän"
aja, hon frågar om de är sant
Tom säger "Das Ist Gelogen" (det är lögn) typ massa mycket xD
samtidigt som Bill förklarar att Tom hade en kysst en tjej typ och dagen efter kysste Bill henne
Och då säger Tom att det hände bara för att han (Tom) lät det hände

xD
och dom e fulla här dåra ^^ hihihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0