Måndag!

åhgud!
trots att min fot ville slå mig?!?! nejmen trots att de gjorde galet ont så åkte ja till skolan och hade naturkunskap ^^ vi gjorde tomtebloss! och ja blev så förbannad för ja misslyckades så jäkla hårt !!! varnade min lärare att om ja snart inte gav upp skulle ja slå sönder hela klassrummet :O
de tyckte hon tydligen va roligt?! xD menmen.., blev inge tomtebloss gjord av mig me AV och Deo gjorde en varsin av vår smet xD
efter de vare lunch sen fick vi åka hem för de va ingen extraengelska idag^^
väl hemma så e datan upptagen och eftersomatt mitt internett inte funkar så va ja tvungen att vänta tills den skulle bli ledig... tills nu alltså!
eller ja, nästan nu! först så spelade vi lite kort, jag, mamma, pappa och adrian^^ jag var bäst (Y)
Imorgon ärä ridning igen undrar hure ska gå me min fot?! kanske kan rida utan stigbyglar eller ngt!? ^^
aja!
om ja inte uppdaterar mer i kväll så önskar ja er en goood natt... xD  inte alls fjolligt när ja skriver de?!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0