Onsdag

Hej allesammans^^
Måste bara berätta att THdvdn va superbra(Y) mjaouu^^ mihihi

Idag i skolan skrev vi prov på Naturkunskapen... de gick ju som de gick?! vet inte riktigt :P Menmen, sen hade vi lunch med fetaost i de vegitariska :D muuuuuuumsiiiii! (äter typ alltid vegitariskt i skolan nu)
sen idrott och min fot hatar mig (håller på åh krampar och skit) så ja fick gå till gymmet :P de va trist.......

aja, sen bild och jag blev klar med trycket^^ (Y) fast stack mig i tummen så ja har ett sår typ där -.-' vi skär ju ut mönster i nån jäkla grejj och knivarna e bajsvassa och jag är megaklumpig så ja, jag lyckades skära mig 10000ggr under den här uppgiften som äntligen e klar^^ Blev rätt bra... ska ta och fota bilden nån gång och visa:)

Aja, åkte hem.., åt bulle drack kaffe MUMS! kom hem och kolla på BEEMOVIE.., IGEN xD HAHAHA! Sen åt vi middag! Äcklig falukorv! Hatar korv, spec falukorv! BLÄ!
Sen ville ja ha min chokladtomte men mamma hade tydligen gett bort den till min lilliebror *sårad*
visst de va bara en chokladtomte men att ge bort mina saker utan att fråga e de som jag blir lite lessen/arg för :P

Menmen.., skitsamma! Skit i mig^^ ja klarar mig ju ändå! (Y)

JUSTE! Skulle ju skicka in min klänning till ELLE!
MEEEEEEEEEEEN
min jävla skitmejl skulle mobba sönder mig och de gick inte att skicka mejlet ._____. så ingen tävling för min del :(

Måste komma på ngt att önska mig av farfar^^ snart kommer han ringa och tjata^^ Plattång?! TokioHotelsaker?! ja vilket som:D
Hare bra

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0