Pepparkakor och sen första advent^^

mihi, vi firade ingen första advent igår så vi gjorde de idag^^
Först baka jag bror och papi nåra peppisar:D och ja åt massa deg *buuus* ^^
va lite jobbigt för våra kavlar sög ju ;P eller ena va typ adrians leksaks kavel som va lagom dålig xD och den andra va bra men hade inga handtag :P aja, flippa inte!!!

  Adrian^^

Adrian fick tända första ljuset och nu sitter vi och dricker glögg och äter pepparkakor^^



sååå ^^

sen så som ja sa så köpte ja en ny piercing^^ en helsvart! Men klantig som jag är tappade jag pluppen under så nu har ja en silver där under xD HAHA!
Sen kan ni se att min piercing faktiskt sitter lite snett x/

Menmen.., 


 



Nu ska ja leka social med la familja!
cya!

PEACE! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0