There's a fine line between love and hate.

Heeeeeeeeeeeeeeej! ^^
Idag har ja varit i skolan (Y) som vanligt! Hatat de lika mkt som vanligt! Aja, efter skolan åkte jag Anna-Veera och Andrea till stan för Deo skulle på Volbeats signering^^ Och aja, de va trevligt:D gick runt i stan i tuuuseeen år och Deo köpte Lasses DVD ;) (Lars Winnerbäck)
OCH!
De finns en typ psykiskt störd kärring i stan som typ e finsk eller så och idag jagade hon oss... eller ja AV dåra men iaf O___O vi gick förbi henne och så börja hon skrika åt AV och då gick vi snabbare och då börjar hon springa efter så vi sprang... men lat som ja e stannade jag och Deo och AV fortsatte springa sen sluta Deo springa och AV med och tanten sprang fram till av och skrek "SATANIST" och massa skit! Såjäkla läskigt xD

Sen frös jag mega mkt och vi gick och prata om tår som går av när de frusit xD AHHAHA ^^
sen iaf så gick vi till signeringen jag fick fotta medan Deo fick sin skiva signerad, varken jag eller AV har ngn skiva men vi gick med ändå och sånt^^ trevligt trevligt!
Sen åkte jag hem och blev galet godissugen och pappa lovade mig choklad om jag hjälpte honom med tvättet! SJÄLVKLART^^
mihihi, så nu har ja choklad, kaffe och ska gå och lägga mig och titta på Harry Potter xD *nörd* nejmen HarryPotter e bäst fan!! :D

Aja, ska tvinga Debbie skicka video från i tisdags då jag hoppar Barney^^
Pusshej
peace


Kommentarer
Postat av: Sophie

har den dar tanten en lang vit tjock jacka pa sag?

2008-12-12 @ 14:05:09
Postat av: Miranda

ja vet inte riktigt?! xD

2008-12-12 @ 21:38:17
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0