Tisdaaaaaaag!

Okej idag dåra! I skolan vare lugnt :) allt gick som vanligt typ och de e ortoligt tråkigt att höra och berätta om så ja skiter idet ^^

men iaf... efter de åkte ja till stallet, bytte om och fick veta att ja skulle rida den nya ponnyn Charlotte! verka helt ok :) men sen kom Maja och va pissarg för hon ville inte rida Petite och snäll som ja e så bytte ja me henne ^^ mihih! de gick inte så värst bra men skitsamma :P
fin hon va me mig?! NAAAAAAAAT
Vi red lite skänkelvikning och galopp och massa sånt:)
Hon var inte fin i formen alls men rätt pigg och de e ju posetivt:D

Sen efter så försökte ja ringa mina föräldrar från halv sju till kl åtta utan att ngn svarade för ja behövde betala min ridning... ingen svara så får betala imorgno istället! Iaf.., så ja lekte lite i cafiterian ^^ sålde lite godis och försökte sälja och va lite megaflummig som ja kan bli ibland xD
Sen tog ja tuben från västra skogen hem och åt TORTELINI SOM E MIN FAVVOMAT!!!!!!!!! ^^ nu har ja kaffe! *beroende* och har precis öppnat luckan på min chokladkalender så ja mår lagom bra:D hihi
Ska svepa kaffet och hoppa in i duschen nu!
hörs senare?! eller imrogon :D då systern min kommer hem:D aja..,
byebye


Kommentarer
Postat av: Natta

Tortellini är den godaste maten som finns!

2008-12-17 @ 15:21:39
URL: http://natalieochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0