Tisdag

hello :D idag så hare vart vanligt i skolan^^ helt ok (Y)
äcklig lunch och sen ressension om boken Twilight!
sen åt jag coh Deo bulle och drack kaffe^^ mihi

sen i stallet så vare först hoppning och jag fick min älskade Barney dåra:D gick bra! Han var superpigg men tvekade lite på några hinder... stannade en gång emellan studs -.-' xD men de va ju fel avstånd för han fast fick försöka anpassa sig ändå:)
Han e lite rädd för åh hoppa så de e lite att övertala honom men de brukar gå bra:)
Sen senare så får ja veta att kusin Kira inte kan rida så ja får rida istället för henne och då fick jag Dino.., han var förjävlig men blev jättefin till slutet och de e ju posetivt x)

Jag och Ellen var sådär läskigt mogna och roliga när vi bytte om innan vi gick hem xD asså de e ngt galet vad barnsliga vi två kan vara^^ men kul har vi (Y)
Aja, gick och köpte godis *tjåååckiiis* möhö och sen gick jag hem och ja har skitont i mina fötter för mina tår vill typ hoppa ur led i de skorna ja hade idag xD HAHAHA menmen...
Hoppas ni haft en bra dag?!^^
peace

Kommentarer
Postat av: Natta

jag ska typ rida Barney i luciatåget på lördag!<333

2008-12-10 @ 07:49:03
Postat av: Miranda

i know!

2008-12-10 @ 08:44:25
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen Käck

- Gud vad det kändes skönt här!

- Ja, man fick en skön känsla..

- I benen!

- JAA HAHA

- I låren

- Aa visst!



HAHAHHAHAHAHHAHA

2008-12-10 @ 15:57:25
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0