Tisdag..,

hohohoho.... som tomten säger ;)
nejmen ja e megatrött!!!! har precis ätit middag (tomtegröt :'D ) och innan de var jag ju i stallet och red:)
Fick Petite idag igen... gick lite bättre idag än förra veckan och de e ju posetivt. Och gladare blev jag när de inte vart nåra larviga lekar ;) hihihi. Men ja blev rätt trött av lektioenen iaf:)
Sen red kusin Kirabira lite senare och jag kollade på hennes lektion eftersomatt hon skulle med hem och hämte ett par skor hon ska låna imorong:) hon ville ha ett par svarta, ballerinaaktiga skor, men ja tvinga med ett till par med lite klack på så får vi se om hon gör  mig glad och tar dom imorgon;)

Ajja! Taggad som fan för imorgon!! Länktar som sjutton att få sitta vid de älskade barnbordet hos farfar. Fast vet inte om de kan kallas barnbord längre... dom yngsta (Adrian8 och Angie7) tycker de e aptråkigt att sitta där och resten är mellan 13-22 ;) hihihi

Menmen... ja har iaf fixat skor till imorgon men insåg just att ja inte vet va ja ska ha för lkäder på mig :O
Vi får se hur de blir me de ^^
Här är iaf skorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0