Today!

HEEEEEEEEEEEEEEEJSAN!
Idag dåra så vaknade jag typ 11?!?! aja, öppna min chokladkalender och gissavad?! jag har fått en till O____O *bortskämt* menmen, systern min ska få den ena när hon kommer hem den 17december *längtar*

Aja, jag har varit lagom mkt flummig idag! Jag och min bror sprang runt i lägenheten och sjöng "Fader Abraham" i typ 15minuter xD HAHAH kände mig mogen (A)
Sen så spelade vi kort... finns i sjön och svälta räv^^ och bubblan med mamma också^^

Sen så va ja tvungen att tvätta:P blääää
aja, tvätta inte mkt alls och pappa gjorde de mesta (A)

Sen har ja giddrat me jäkla bloggdesignen för de har varit megamkt problem idag med precis som igårkväll -.-'
men de ordade sig hyffsatbra tillslut:)

Till middag åt vi HAMBURGARE xD tjååååckiiis! nejmen de va mums:)

Just nu pratar ja me AV och Deo på msn, alltid lika seriösa, alltid lika mogna, alltid lika roligt!
Va ska ni göra ikväll?

hare bra PEACE!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah, typ perfekta sammanfattningen av AV o Deo xD alltid lika seriösa, alltid lika mogna, alltid lika roliga x)

2008-12-07 @ 11:28:04
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0