Barney

usch, jag kan inte sova^^ sitter och tittar på bilder och filmer från Jullovskurserna för ett år sen:)
Hoppade ju min älskade Barney då:D
Fast efter hoppletkionen med Pelle blev han ju halvdöd ^^ de va jobbigt tyckte han!

Jaja, kom och tänka på de eftersomatt jag ska gå julkurs nu iår igen:'D YAAY!
de vill säga om en fattig jävel som jag kan skrapa fram en hundralapp till imorgon så ^^
ska kolla mitt konto men tror inte ja har mer än 50;- på kontot och då gåre ju inte att ta ut ngt -.-'

Jaja, får hoppas på de bästa:)
ska tvinga mig att sova nu.., snart^^
hihi
PussHej

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej:) Fin blogg du har, om du vill VINNA presentkort, gå då in pa min sida och kolla:)



Tack så mycket!

2008-11-25 @ 08:52:47
URL: http://gloryglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0