brist på saker att skriva...

JAG SJÄLV

Mig själv med tre ord:
Lat, lättiriterad, roligast ^^
Jag ville bli när jag var liten: typ vet itne?!
Är du kittlig: ibland O_O
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt... igen
Spelar du något instrument: halvt men ja e sämst...
Något du absolut inte äter:
ärtsoppa
Vad sa du senast: nej
Det här är jag bra på: skratta
Brukar du svära mycket: halvt
Vad vill du jobba som: INGET!
Gillar du att sjunga: ja men ja akn inte
Gungar du på stolen: nej
Vilken hand håller du gaffeln i: olika
Anser du att du är stark: nej xD
Använder du knark: nej^^
Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? e piercad, ska ha en till och typ tatuera mig me^^

FAVORIT

Färg:
rosa
Mat: PASTA
Låt: massa
Ämne: ... finns inte
Plagg: luvtröjjor<3
Skor: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH<3333333
Ställe: just nu, Gunnorp
Tidning: me mycke bilder så ja slipper läsa allt för mkt ^^
Film: TORKEL I KNIPA
Bok: alla harry potter xD AHHAHA

SENASTE

Person som sovit i din säng:
jag^^
Person som du pratade med: Pappa xD
Person som du gick på bio med: minns inte xD
Person som du gick på stan med: fyllon antadligen
Person som du skällde på: vet inte :O
Låt du hörde: pappa spelar ngn låt han tydligen inte spelat på 25år:P så den hör ja nu(Y)
Film du såg: Happy feet
Mat du åt: tunnbrödsrulle
Kram: Anna-Veera
Puss: eh... :P
Känslan: lessen
Resa: Gunnorp
Glädje: Arrac
Dröm: minns inte
Person du träffade: Papi, mami, bror, misse<3

FJORTIS

Hur många foundation har du:
2
Hur många puder har du: 1
Hur många mascaror har du: minst 8
Dricker du för att det är roligt: också
Har du en bästa vän som är fjortis: ellen HAHAHAHAHHAHA skojja x'D
Använder du uttrycket omg:  händer

VÄNNER

Har du en bästa vän:
ja
Vem säger du allting till: ...ingen xD
Vem förstår dig allra bäst: LolNon
Vem kan du inte leva utan:
LolNon
Vem finns alltid där: LolNon

(LolNon e då LN=ELLEN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0