Dagens Låt

Tokio Hotel - Hilf Mir Fliegen [svensk text]



min fina översättning ^^ ja jag har gjort videon men hallå! Ja läser inte tyska och kan absolut inte påstå att jag kan språket! Men ja, med lite hjälp så har jag nog, iaf vad jag tror lyckats översätta låten :)

Och man måste ju bara älska den :') så jäkla bra......
Jag har svårt att förstå att folk inte kan gilla låten xD Men ja har iof svårt att förståmig på det mesta..,
Som att min lillebror inte gillar Jordgubbar eller Kanelbullar...! De e också sjukligt...

aja, nu babblar ja på om konstiga saker igen^^ en dag kommer jag lära mig att det är bäst att jag inte säger allt för mycket HAHA

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0