dålig dag

tom kaulitzshulu allesammans,,, haft en rätt så dålig dag men nu e ja entligen hemma själv^^ va länge sen sist! xD ja älskar åh va hemma själv... e de typ nästan varje helg:D aja...

ida så försov jag mig i morse dåra... missa engelska och matte..... sen hade vi bild:D de va apjobbigt-.-' ja hade megaont i huvet och mina bilder sög apa!!!
så ja fick en kamera igen ska ta nya bilder och får hoppas att dom blir bättre (Y)

imorgon ska ja träffa Andrea på gymnasiemässan:D hon och Elina "dah fyllhoe" är där^^ och AVs man hade tydligen vart där me... ska leta efter han i morgon så ja kan fråga vad han ehter eftersomatt Anna-Veera inte vågar göra de xD AHHAHAHA

aja....
ska precis sätta mig och rita av den här bilden på Tom:)
laddar upp sen hure blir:D

pusshej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0