Dey 2 day ;)

:) Idag var ja istan med Rebecca Dey^^
De va superkul :) hihi vi gick runt lite hursomhelst:) Hon köpte lita småsaker;) och vi åt på Donken^^
Smidiga Rebecca tappade hela sin cola xD HAHAHHAHA sen så kom de nåra utländska... lät som dom prata Franska typ halft xD
Menmen, så skulle Rebecca självklart prata om dom så såg jag att de stod något gymnasium så ja bah "Dom kan typ svenska?" så blev de lite pinsamt men de va kul xD  HAHAH
aja, vi gick till en tygaffär och hon tappade ut sina mynt när hon skulle betala HAAAAAAAAAHAHAHAH xD HAHAHA
aja, vi mobbade oss på TopShop hela tiden och ja hitta två par skor ja ville ha.., eller ett typ... fast två xD aja,  Rebecca provade ett par skitsnygga:)
asså orakra inte skriva så långt för ja e skittrött^^
Men det var iaf en superbra dag :) hade jättetrevligt och de här måste bara göras om snart igen^^
Blir megagod mat idag:) OstochSkinkpaj:D

Dom Rebecca provade
Dom jag ville ha lite
Rebecca provade=)dom här ville ja ha litegrann^^






Dom jag verkligen vill ha
DOM HÄR VILL JAG HA! och ska kanske, troligen köpa dom:)
ska kanske köpa domhär skorna^^ Om jag har me mitt CSNkort så får ja 10%rabatt och då kostar dom 990;- xD ja e inte så rik men dom e ju otroligt fina O_O <3



Hare bra allesammans
peace!

Kommentarer
Postat av: Dey

Hihi vi hade skitkul, hade väldig otur idag host eller har typ alltid de...köp skorna

2008-11-28 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0