Galet bra bok^^

asså ursäkta att ja inte skrivit något men ja e helt uppslukad av "Om jag kunde drömma" de e galet! Me mina lässvårigheter går de absolut inte snabbt och om man tänker på hur mycket jag hatar att läsa så måste man förstå vilken underbart bra bok de måste vara:D visst?!
asså ja dör! den e för bra^^ har läst fem kapitel sen jag kom hem (A) hihi

aja, dagen var bra:) fikade me Deo i morse^^ sen hade vi alla tråkiga lektioner och idrotten tog död på mig xD fast jag och Camilla hade lagom roligt x) kom på massa fina dasnsteg... för tjejer och killar xD HAHAHAHHA
nejmen, de va lite kul och otroligt jobbigt x)

Ännu roligare va att jättemånga i klassen var med på snöbollskriget:D fick äntligen känna att vi faktiskt är en klass och inte två xD haha nejmen ja menar vi e ganska splittrade men idag var de flästa me:D och de va superkul!^^

Kom hem och åt resten, men va gör de?! Fick ju älskade tortelinin idag igen *happy*
Ska duscha innan ja går och lägger mig och förmodligen läsa lite mer i boken^^ så borde egentligen lämna datan nu direkt även fast jag satte mig nyss^^ haha... har vart lagom mkt datanörd ett bra tag nu höhöhö

aja, ha de bra barn
Peace

Kommentarer
Postat av: isabelle

Vi kör snöbollskrig imorgon med! ;)

2008-11-26 @ 23:24:36
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0