Tisdag

ja... vanlig tisdag:)
fast mitt tåg var 30minuter försenat i morse LYCKAT nej
menmen.., de va rätt lungt i skolan, började me bild sen lunch äckelpäckelfisk!
sen hade vi ... mentorstid sen svenska och efter de slutade vi:D

Sen åkte ja till stallet och va seg... tog in Ramira från hagen... mkt mer än de hände inte mellan halv tre och kl fyra x)
Sen fick jag rida Dino barbacka:) höhö de va lite roligt^^ Vi gjorde kaptensvändningar ^^(de e när man sitter på hästen, sen lägger ena benet över hästens hals så man har båda benen på samma sida, sen vänder man sig och lägger sig på mage sen kastar man över benet över hästens rumpa så man sitter vanligt igen)
de va rätt så svårt redan från början då vi stod stilla ^^ sen när vi gjorde de i skritten gled ja av två gånger tror jag :) aja... sen red vi som vanligt :) lite utan att hålla i tyglarna och skit :D jaja sen så fick vi trava i damsadel och ja åkte av direkt xD HAHAHA menmen

efter lektionen åt jag middag, spagetti och köttfärssås :D mumsi:)
sen kolla jag, Ellen och Beccabus på hoppningen kl sju:)

gick hem med kusin och de va trevligt
ska försöka sova tidigt ikväll tror jag:) har precis duschat så de e bara att gå åh lägga sig x)
GODNATT ALLESAMMANS!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi har också gjort så på ridningeeeen! XD

2008-11-18 @ 23:11:37
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0