hej alla fans... xP

hej allesammans:)
idag vare rätt lugnt i skolan... kom lite försent och fick sluta lite tidigare, jag gillart!
första lektionen va engelska... och de va segt! fast Linn va rolig och härmade folk... men hon va inte så bra på att härma mig -.-'
Linns imitation (stavning?) av mig:
"SEX, TOM!!!...... BULLAR!" fast A-V skrattade.... men de gör hon jämt x)
sen härmade Linn också en blomma HAHAHA de va kul, sen en blomma i vinden vilket va ännu roligare xD
aja, sen vare lunch... kyckling i currysås me ris... gick typ att äta och Linn härmade folks skratt och ja dog xD de va så kuul!
aja efter lunch hade vi svenska och vi kollade, lyssnade och läste de där talet "Jag har en Dröm" xD eller vare hette... usch känner mig dålig som inte har så bra koll på de där dåra xP
aja... de va ju typ lugnt (Y)
sen så gick vi till jakan för att A-V skulle köpa hårspray och vi skulle kolla efter en tidning :P men den fanns inte så ja köpte kaffe och bulle:D *ovanligt, nej*
sen kom ja hem och ja e seg men ja ska göra en macka^^
asså den e skitagod! åt en sån i morse faktiskt
rostat bröd med majonäs, köttbullar och grillkrydda x)
SÅ JÄVLA GOTT
mihi
jajaja...
hejdå xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0