HEJJA SVERIGE!

bowseblä! kan jag aldrig lära mig att vakna i tid? -.-'
tur att man har kattskrället ^^ hihi han väckte mig i morse HAHA *duktig katt* fast de va jobbigt för ja blev arg xD nejmen han rev mig på armen så ja skulle vakna för han var tydligen hungrig... igen!
Aja, han e ju världens bästa så de e lugnt:D

bilden ja fota/framkallaI skolan idag
vare fett segt, skrev prov... gick åt helvete -.-' fan...
sen så hade jag stödsvenska... de gick ju som de gick... sen flummade vi lite och ja e så jääääääävlaaa trött xS kom hem strax efter tolv igår... va på maskerad hos Sandra:) kuul:D
tog hem min bild ja fotat och framkallat själv på Bowsekatt idag:D (tog hem för den blev fläckig och suddig xD ska framkalla om den sen på fredag)
aja... ska tare lite lugnt... funderar på att rensa mina garderober så ja kan få plats me nya kläder, men de lär ta nåra ååår! -.-'

sen fundera ja på om ja kanske ska ha någon tävling:D ja vet inte... kom gärna med förslag på tävlingar så ska ja försöka annordna och hitta ett fint pris:)

haha
hare bra allesammans:D
PussHej


Kommentarer
Postat av: Lollo

Sötkatt <3

En tävling låter kul ;D

2008-11-10 @ 17:44:46
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0