jobbigt värre...

usch! min dator e helt konstig så ja måste låna mammas data:( därför e de lite dålig uppdatering nu xP
menmen, hörde från syster idag att hon kommer hem till jul och stannar en hel månad:D kan tvinga henne att passa på sticka hål i sin tunga då ^^ hihi

menmen, idag vare lungt i skolan:) fast Deo den dummern kom inte -.-' och ja planerade att ha ett allvarligt snack med henne sen men de orkar ja inte ^^ va så "arg" att ja tillochmed kallade henne Deodorant idag^^ mihihihihi nej ja e inte arg på henne:D
jaja, AV satt och tjata om "TRE DAGAR KVAR" skiten :P men jaja, tre dagar kvar är de iaf tills hon åker till england och ser McFly :) mihi

jaja, idag näre snöade på Anna-Veeras hår såg de ut som hon hade en prickig mössa (se bilden) och jag tyckte det var otroligt kul^^ sen fottade vi fåglar och av någon anledning var de också kul :P höhöhö
jaja, kallt som fan och ja hatart!




menmen, ska inte sitta allt för länge här, de e ju inte min data som sagt^^ hihi
pusshej!

Kommentarer
Postat av: DEa

hahahahhahahaah! ja det såg riktigt kul ut X''''D



inte va arg på mig ='O

2008-11-25 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0