Lets dance in style

lets dance for a while...
har låten på hjärnan^^

Jag funderade på en sak idag... de börjar bli riktigt jobbigt att inte veta vad man ska göra med sitt liv! De e nog en av alla anledningar till att jag har svårt i skolan. Jag har inga mål i livet, inget som får mig att kämpa med studierna för just nu vet jag inte vad jag ska ha dom till.
Jag själv tycker att det är svårt att välja vad man ska göra! För jag vill inte göra så mycket, men ändå allt! Mitt liv är musiken, men jag är inte så bra att spela den.., jag mest lever för den och med den! Svårt att förklara! Jag är jättelat och har knappt som liten haft jobb jag drömt om... aldrig! Jag har svårt att se mig själv som en person som jobbar! Jag mår dåligt av att tänka på att snart kommer jag kastas in i arbetarvärlden och aldrig ta mig ut förren jag är gammal och grå och knappt kan stå!
Usch fyfan.., får nästan åldersångest redan nu....
Men mest ångest för hur mitt liv kommer se ut om några år!
Hur det kommer gå för mig...
om jag inte bättrar mig

Kommentarer
Postat av: Sylwia

Då e vi två om det =)Tycker att det e så jävla svårt att veta vad man ska bli, först vill man bli en sak och sen ändrar man till något annt och så håller man på skit jobbigt-_- fattar inte varför det ska vara så svårt?

2008-11-25 @ 00:40:23
URL: http://supersnallasilversylwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0