OOPS! Extra! Picture book Tokio Hotel 2009

köpte denna fina tidningen idag:D:D:D:D:
Med MEGAPOSTERTom och Bill:D men de e på en varsin sida så man måste välja en av dom xD men de e liksom i naturlig storlek:O LITE BALLT!
heeehee... :D

ASSÅ GUUUUUUUD idag på idrotten höll ja på åh dö! vi hade typ dans... dödsdans!? asså de va så, ursäkta, JÄVLA JOBBGIT! nej usch blä fy! .... ja har aldrig varit med om ngt liknande...... så himla jobbigt xD

aja, seg idag... tror ja ska försöka städa mitt rum så vi kan slänga ut skrivbordet så ja kan ha mina trummor där xD
jaja PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Sophie

jag vill ocksa ha trummor!!! lol

hoppas allt e bra me dig gumman. att lasa din blogg har nog forlangt mitt liv me nagra ar! underhallning pa hog niva :D

2008-11-19 @ 18:05:24
Postat av: Lollo

HAHAHAH, dödsdans var ordet >_<!!!!

2008-11-19 @ 18:09:45
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Miranda

SVAR SOPHIE: du får komma och spela på mina sen;););););) pappa vill ju starta ett familjeband xD HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA du han och adrian på gitarr jag på trummor och becca på bas.... mamma fick inte va me xD HAHAHAHAHHAHA



HAHAH ja vill också läsa min blogg xD ja e så rolig... men ja vet lixom redan va de står så de einte så kul då =(

AJA KOM HEM SNART DUMBO! SAKNAR DIG <3

2008-11-19 @ 18:12:00
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Sophie

Du far posta en bild av trummorna sen!!! vill se

2008-11-19 @ 18:18:12
Postat av: Miranda

Svar Sophie: (A) har inte fått dom än men de eför ja inte har ngn plats=( men såfort ja städat............ så ska ja få dom :D YAYAYYAYYAYAYAYYAY <33333

2008-11-19 @ 18:19:35
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Sophie

varfor far inte mamma va med lol

jo ska forsoka komma hem till jul :D men du far lagga upp en bild pa trummorna. vill ju se!!



saknar dig megamycketmassa ju ;)

2008-11-19 @ 18:26:12
Postat av: Sophie

ok =) sag ett par skitfina har!! ett par vinroda <3

du o becca far komma over o halsa pa efter ni fyllt ar! finns en grym nattklubb har som har godis! :D bara o ata hela kvallen.. o sa har dom sadana godishalsband sa man blir ju ganska barnslig o forsoker fa andra att ata pa sitt halsband "munch me" lol

2008-11-19 @ 18:31:31
Postat av: Anonym

SVAR SOPHIE: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY ja springer till dig xD hahahaha nejmen lätt jag kommer:D:D:D:D ja har adlrig varit i frankrike förut ju :O :D och jag saknar dig me :'( <3

2008-11-19 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0