Sexleksaker xD

HAHAHAHAHAHAHAH
såg nylgien ... igår tror ja att de helt plötsligt kom upp reklam för sexleksaker på min blogg xD
blev lite förvirrad först men de e ju inte ja som väljer vad för reklam som ska visas på min blogg :P
hahaha men de va ju lagom roligt tycker ja :)


och sen dåra:D imorse.... eum haha kl 12.58
väcktes jag av en galet söt kissekatt (Bowse) som började krafsa på min kudde O_O ja blev sådär jätte mkt förvirrad och lyfte på huvet och då la han sig på min kudde xP hhahaha men min katt e ju värdens sötaste:P så ja de va bara att gå upp, dricka lite kaffe och vara sådär lagom arg som ja brukar nu förtiden:O:P
inte bra
aja... nu ska ja inte göra ett skit för att ja måste vara barnvakt:D min favoritsyssla:D inte -.-'

ja alla glada! nu ska ja dra ngt gammalt över mig och sura ett tag till^^ ni kan sitta och vara glada att ni slipper vara med mig just nu
Pusshej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0